Sopimusehdot

Lovira Oy on suomalainen yritys, joka jälleenmyy Novalogy Ltd. nimisen valmistajan tuottamia kirkasvalolaseja. Lovira Oy:llä on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan aina tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka ovat luettavissa osoitteessa lovira.fi.

Maksutavat

Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla tavoilla:

– Kaikki kotimaiset verkkomaksupankit: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

– Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron ja Mastercard

– Collector Lasku/osamaksu palvelu

Maksunvälityspalveluiden toteuttajana toimii luotettava ja turvallinen Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun Lovira Oy:lle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Toimitustapa

Tuotteet toimitetaan tilauksessa ilmoitettuun postitoimipaikkaan pakettina. Lähetyksen voi noutaa postista saapumisilmoituksella.

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusaika Suomessa on noin 2-3 arkipäivää. Muihin maihin toimitusaika on noin 3-6 arkipäivää.

Toimituskulut

Toimitamme tuotteemme maksuttomasti Suomessa. Ulkomaille lähtevistä lähetyksistä perimme kiinteän 10,00 € toimitusmaksun per tuotelähetys.

Tilausvahvistus

Lähetämme tilauksesta sähköpostitse tilausvahvistuksen.

Asiakkuus

Tilaamalla tuotteita hyväksyt toimitusehdot. Myymme tuotteita vain täysi-ikäisille kuluttajille.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa tilaukseen ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä. Sähköposti: info@lovira.fi

Palautus

Sinulla on mahdollisuus palauttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa tuotteiden saapumisesta. Palautuksesta tulee aina ensin ilmoittaa asiakaspalveluun info@lovira.fi.
Tuote tulee palauttaa takaisin myyntikelpoisessa alkuperäispakkauksessaan. Säilyttäkää siis tilauksen lähetyspakkaus tai paketoikaa tuote erilliseen lähetysmateriaaliin palautuksen yhteydessä.

Palautettavan tuotteen tulee sisältää kuitti alkuperäisestä lähetyksestä, kaikki tuotteen osat mukaan lukien käyttöohjeet ja pakkausmateriaalit. Tuote on oltava sen alkuperäiskunnossa. Mikäli tuotetta on käsitelty huolimattomasti, vastaa asiakas tuotteen arvon alentumisesta täyteen arvoon saakka.

Liitä palautukseen mukaan asiakasnumerosi, osoitetietosi ja lähetä paketti postin kautta osoitteeseen: Lovira Oy, Tourukatu 25 B 10, 40100 Jyväskylä. Palautuksen tekijä vastaa palautuslähetyksestä ja sen postikuluista. Säilytä saamasi kuitti palautuksesta varmuuden vuoksi. Maksunpalautus tuotteesta suoritetaan asiakkaalle, sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä tilauksessa, ellei asiakkaan kanssa ole toisin sovittu. Palautamme tilauksesi summan 14 päivän kuluessa siitä, kun tuote on saapunut ja tilaus käsitelty Lovira Oy:llä.

Noutamatta jätetty tilaus

Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Mikäli asiakas jättää noutamatta tilauksen postista, peritään häneltä lähetyksen saavuttua takaisin Lovira Oy:lle tilauksen todellinen toimitus- ja käsittelymaksu. Asiakkaalle hyvitetään tässä tapauksessa tilauksen arvo vähennettynä toimitus- ja käsittelymaksu.

Takuu ja käyttöohjeet

Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Takuunantaja vastaa tuotteen virheettömyydestä, toiminnasta ja muista tuotteelle asetetuista laadullisista kriteereistä. 12 kuukauden takuuajan katsotaan alkavan tuotteen toimituspäivästä. Toimituksen mukana tuleva lähetyslista on samalla takuutodistus, ja se tulee säilyttää koko takuuajan Takuusen vetoaminen edellyttää, että asiakas on täyttänyt toimitukseen ja tuotteen käyttöön liittyvät velvollisuutensa. Asiakas on velvollinen tutustumaan tuotteen mukana toimitettuihin käyttöohjeisiin ennen tuotteen käyttöönottoa. Tarkemmat takuuehdot tulevat tuotteen mukana. 

Tutustu käyttöohjeisiin huolellisesti. Kirkasvalohoito ei sovellu kaikille ihmisille esimerkiksi silmäsairauksista tai valonyliherkkyydestä kärsiville.  

Reklamaatio ja vialliset tuotteet

Jos olet vastaanottanut viallisen tai rikkinäisen tuotteen, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme; info@lovira.fi. Sovimme tapauskohtaisesti tarvittavista toimenpiteistä; korjaus, vaihto tai hyvitys. Vian ollessa myyjän vastuulla myyjä ottaa olosuhteisiin nähden kohtuullisessa ajassa tuotteen takaisin korvaa tai korjaa sen omalla kustannuksellaan. Myyjän korvausvastuu vahingosta on aina korkeintaan virheellisten tuotteiden tai puutteellisten toimitusten kauppahinnan suuruinen.

Evästeiden käyttö

Eväste (engl. cookie) on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan Loviran verkkosivuilla vierailevan käyttäjän selainohjelman välimuistiin. Loviran verkkosivuilla käytetään evästeitä sivustoa koskevan tilastotiedon keräämiseen, sekä käyttökokemuksen parantamiseksi. 
Mikäli et halua, että evästeitä tallennetaan tietokoneellesi, voit estää evästeiden käytön selaimesi asetuksista. Huomioithan, että jotkin sivuston toiminnallisuuksista saattavat vaatia evästeiden sallimista toimiakseen.